vineri, 16 noiembrie 2018

Operatiunea Praful

                                     Operatiunea Praful

          Am fost la o gradinita in Dudesti. Mai tarziu a fost demolata deoarece s-au construit blocuri.
           Clasele 1-6 la Scoala generala nr 4, ulterior mutata si desfiintata.
           Clasele 7-12 Liceul 35 sportiv, era in interiorul cladirii liceului Caragiale. S-a mutat si a fost desfiintat.
           Am fost la Facultatea de educatie fizica Oradea care ulterior a fost desfiintata. Aici noroc  cu Revolutia, a fost reinfiintata.
            Am fost profesor de natatie la Liceul D Bolintineanu. Ulterior bazinul a fost demolat.
            Am fost profesor la Scoala generala nr 141 Ion I. C. Bratianu 38 de ani 1979-2017 Actualmente scoala e rasa doar sala de sport si gardul mai sunt.
            Am mai fost putin si pe la tara in 2 scoli si imi este frica sa intreb daca mai exista.

            Am fost invatati uneori gresit ca zidurile sunt mai importante decat oamenii. Eu multumesc parintilor, sotiei, rudelor, tuturor profesorilor, mentorilor, colegilor, elevilor, speakerilor etc etc. Daca as face o lista cu oamenii care si-au adus contributia in viata mea ar trebui tomuri intregi.
            E randul meu sa aduc o contributie in viata oamenilor. Oamenii merita mult mai mult. Personal am trecut ca fiecare si prin momente care au fost sau le-am considerat mai dificile. Atunci au venit oameni la mine care mi-au aratat drumul sau mi-au spus o vorba buna de incurajare. O vorba buna nu costa nimic, cititori voi sunteti arhitectii propriului vostru destin, Salustius citat din antichitate.

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu