joi, 29 noiembrie 2018

Plan personal, planul Romaniei

Ma gandeam la faptul ca uneori suntem luati la misto. Persoana care face asa ceva are o hiba, crede ca le stie pe toate. Cel lezat daca e putin istet merge mai departe, invata finut din pacaleala, invata ceva si creste. Mistocarul ramane cantonat la acelasi nivel. Toti cand am fost mici sau foarte tineri eram ultradestepti, le stiam pe toate. Imi aduc aminte cat de infumurat eram chiar eu. Viata, educatia, experienta, studii, carti te fac mai maleabil. Dar as pune intrebarea cheie: intrebam oamenii ce doresc cu adevarat de la viata? Noi insine stim ce vrem? Viziune, scopuri, teluri, obiective? Dar Romania are un plan inchegat? clar suntem o tare care stie ce vrea cu adevarat? Am primit observatii de la unii ca am pus problema pe tapet adica net. Cei care m-au criticat mai mult sau mai mult voalat, nu au pus nici macar un punct la planul Romaniei. Au vorbit fara a face nimic. Atunci mergem mai departe. Agenda Romaniei, a propriei persoane tb sa fie clara, precisa, acceptata sa spunem de marea majoritate. Altfel ne-o fac altii, rusii, chinezii, americanii, UE etc Va doresc un Centenar mai mult decat fenomenal! HAI ROMANIA!

2 comentarii: